27 Ağu 2011

2009, şubat

***
...
yine içim yalnızlaştı. etrafta güç yahut aralarında nüfuzlu olduğum insanlar olmayınca bu geliyor. sahi yalnızlık neden gücümü alıyor?

ve Allah'ım, mizacımda olan bu güdüler varken ben nasıl tatmin olacağım? yoksa törpülemem için mi verdin bunları bana? ama bunlar olmayınca ben kendimi çok güçsüz hissediyorum.

bu toprakları, insanları, anlayışı, görünüşüyle çorak ama bir o kadar da hayranlığım olan memleket mi nedeni? buralı olduğum, buraya ait olduğum için mi? ama o beton yığını, sıradan ruhlu, tip insanların yaşadığı yerlerde bana göre değil. peki ben nereye aitim?

kendimi sana bıraksam, sende yitip kaybolsam, sen de beni, bana uygun olanı karşıma çıkartsan, bu mudur hayırlsını istemek? o zaman kendimi, ruhumu ve kişiliğimi sana bırakıyorum. al beni ne yaparsan yap.
***

dershane, etüd masasından

Hiç yorum yok: