2 Ağu 2011

Çağın Yangını

I
Eşsizliğimi görmeyen gözlere hıncım vardı.

Geride kalmaya alışmıştım.
Bağışıklık da kazanmıştım.

Listenin ortası da dar gelmemşti çoğu zaman.

Sıradan olmaya katlanamamıştım.


Birinci ol(a)madığım çoktu hayatta
Kimsenin zaferine yoktu hasetim.
Zaten en'de gözüm yoktu.

Eşsiz ol(a)mamaya katlanamıştım


II

Benim de yaralandı,
Ben’im, iç’im
Kaç kere

Ne oldu, ne olmuş?

Düşmüş yüzümle, bir hınçla
Gururla yamaladım ya benimi,
Kibr giyecek param olmadığından.


III

Çekmiyor kimse sızısını kendiyle
Alem eşlik ediyor bir ağızdan derdiyle
Veba! veba! diyerek başımızdaki
Geçiyorum kendimden etrafın seyriyle


VI

Belki de bizi
Ben’le sınıyorsun
Ben’le sınırlıyorsun
Ortalık heva, ortalık veba
Yine de hepimize;
İnşirah versene Allah’ım.


2011, temmuz

Hiç yorum yok: