11 Kas 2011

2009, aralık 2 / "hal'in tabibe beyanı"

-ruhum hastalandı, ey tabib!
-söyle nedir şikayetin?

***
sürekli birşeyler istemiştim. ve istediklerimin hiçbirinin bana verilmediğini anlamıştım. şikayetlerim ilkin sosyal hayat ve başarı yönünden başladı. bir türlü istediğim kişi olamıyordum. bu beni, kendini bir türlü beğenmeyen, herşeyde bir tiksinçlik, eksiklik gören biri yaptı. sürekli eleştiriyor, aşağılıyor ve bayağı buluyordum ki hala böyle sayılırım.

aptal olmaya asla katlanamadığım halde başarılı olamıyordum. derslere karşı bir ilgi duymuyordum. sadece kitap okuyarak ne olabileceğimi anlamaya çalışıyordum. ama bir sorun vardı.
ben çok eksiktim.

eksikliğimi dünyadaki başarılarımla ölçüyordum ki, bunu kısmen değiştirdiğimi söyleyebilirim. bir türlü planlı ders çalışamadığım için ve uyum sorunu yaşadığım için vasat bir okula yerleştim. kazanmak demek istemiyorum.

şimdi bu komplekslerimin içinde, hayatta tatmin olabileceğim hiçbirşey bulamadan 19. yaşımı sürüyorum. O'ndan dünyaya katlanabilmek için, yeteneklerime ve ruhuma uygun bir meşgale, bir iş istemiştim. hala somut yönden bir karşılık bulmuş değilim.
***
-şu halde yapmam gereken şey nedir?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sekiz yıl geçmiş,aradığınızı buldunuz mu peki ?Yoksa bu doyumsuzluk bu gibi ruhlarda sürekli devam edecek bir emin olamama hali mi ?

Keşfsever. dedi ki...

buldum diyen, yalan söyler.

mutsuzluk değil, mutmainsizlik.

geçmeyecek. sanırım.