28 Nis 2014

Katmerli Tebessüm

Lise dergilerinde "biraz da gülelim köşeleri"nden fırlama, derleme bir komikli yazı değil bu. Her cümlesi mesaj kutusuna "ileti" olarak düşmüş, mağdur bir adamın dersi kaçırdığını, acele yetişmesini gerektiğini ironik ve elem dolu(!) bir güdüyle birilerine duyurma isteği.

Tombiş bedeni, asık suratı ve bir an önce derse yetişir halini düşündükçe tebessümlerim katmerlendi. Sonunda koca bir "golot" oldu ve bu satırlara konu oldu.

*

"Ayak serçe parmağımı masaya vurmuş gibi hissediyorum.

Yolda yürürken gözüme ufak bi kanatlı böcek kaçmış gibi hissediyorum.

Saatte bir gelen otobüsü 10 saniye farkla kaçırmış gibi hissediyorum.

Sevdiğim kız bana abi demiş gibi hissediyorum.

Büte tüm gece hazırlanıp, sınava birkaç saat kala uyuya kalmış gibi hissediyorum.

Çok uzun bir kuyrukta saatlerce bekledikten sonra, önümdeki adam içeri alınmış da, sıra tam bana geldiği an kapılar kapanmış gibi hissediyorum.

Oruçluyken ağzımı yıkarken boğazıma su kaçmış gibi hissediyorum."

1 yorum:

deeptone dedi ki...

ne güzel.