Haziran 25, 2014

Over the Rainbow



Aselin Debison / Somewhere over the Rainbow
(Kamakawiwo'ole yorumu bile değil, 1990 doğumlu bu kızın söylediği.)

*

tıpkı aşk gibi mutluluk da umulmadık zamanda gelir
mesela idare hukuku sonrası bir halk otobüsünde

hayır, manik bir neşe mutluluk değildir. eksiktir, eksiktir
kahkahaysa mutluluğa hiç yakışmayan elbisesi
gerçek bir mutluluk ki içinde bir damla da olsa gözyaşı vardır
tıpkı gökkuşağının güneşten daha mutlu olduğu gibi
güneş istemiyorum, güneş istemiyorum

gökyüzü varken insan nasıl mutsuz olabilir

bir film çekseydim ve aşk filmi deselerdi
tek başına gök'ün yüzüne bakarak dönen biri olurdu son sahnem
hayır, ne bir kavuşma, ne aptal mutlu son tekerlemeleri

biz ki delirmek için varız bir güzelliğe
güzelliğe, onun güzelliğine

güneş verme bana, umrumda değil güneş
yüzüne ağladığım ve yüzüme gülen
gök'ün en güzel yüzünü

gökkuşağını ver bana.

4 yorum:

deeptone dedi ki...

sevilmez mi bu şarkı. bak ne diycem, film seçkisi 10 yazımda bab'aziz yorumunu yanıtladım. sen de bak, the fall-düşü ve kim ki duk dört mevsim, kaçırma. biri hint diğeri de uzakdoğu tasavvufu :)

deeptone dedi ki...

zekizabeth fotoların da pek hoş. ordan seçmişsin profilini :)

Zeynep Merdan dedi ki...

deep;

evet, okudum. not aldım filmleri, sınavdan hemen sonra izleyeceğim.

avrupa tenin hakkını nasıl veriyorsa, uzakdoğu da tasavvufu o kadar iyi biliyor.

Zeynep Merdan dedi ki...

kafam ve profilim birtakım değişikliklere uğradı. 3 numara oldu, üzerinde başörtü oldu.

ama biliyorum ki gözlerim hala aynı.

:)